Правила проживання

Шановні гості!
Будь ласка, уважно ознайомтеся з правилами проживання в готелі «Умань»

I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1. Ці Правила розроблено на основі чинного Законодавства України, указів Державного Комітету України про житлово-комунальне господарство, Державного комітету України про туризм, Кабінету Міністрів України, та з урахуванням вимог Ради Міжнародної                    готельної асоціації.
2. Готель «Умань»,  гарантує гостям дотримання усіх правил конфіденційності.
3. Паління в готелі «Умань», за винятком спеціально відведених місць, заборонено.   Місце для паління знаходиться на вулиці у внутрішньому дворі готелю .
4. Адміністрація готелю залишає за собою право накласти на гостей штраф  у розмірі 100грн. за порушення норм протипожежної безпеки, паління в недозволених місцях та непокору законним вимогам адміністрації.

II. ПОРЯДОК ПРОЖИВАННЯ В ГОТЕЛІ згідно Правил користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг від 02.04. 2004 р.

1. Номер   в   готелі   надається   споживачу   при пред'явленні  паспорта або іншого документа,  який засвідчує особу.
2. Розрахунковий час - 12:00, час виїзду - 12:00, час заселення в готель - 14:00. Вечірній виїзд (з 12:00 до 19:00) сплачується у розмірі 50% від вартості номеру при наявності місць або за попереднім замовленням.
3. Додаткові безкоштовні послуги готелю: виклик швидкої допомоги, виклик таксі, доставка кореспонденції в номер, послуга пробудження по телефону, видача швачного приладдя.
4. Зміна постільної білизни,  рушників та  туалетних  речей проводиться у відповідності до категорії готелю, але не рідше двох разів на тиждень.
5. Готель відповідає  за втрату грошей,  інших цінностей (цінних паперів, коштовностей) лише за умови, що вони були окремо передані готелю на зберігання.

 III. ВНУТРІШНІ ПРАВИЛА ПРОЖИВАННЯ В ГОТЕЛІ "УМАНЬ"

1. Готель приймає проживаючих для проживання цілодобово.
2. Проживаючі після оплати за проживання в Готелі одержують в адміністратора ключ від номеру, наданого для проживання.
3. Якщо Ви йдете з Готелю, залишайте ключ від номера в адміністратора. У випадку втрати ключа адміністратор служби прийому та розміщення гостей видає Вам новий ключ вартістю згідно з чинним прейскурантом.
4. У день від'їзду ключ від номера здається черговій покоївці, після перевірки номера адміністратор повертає заставу у розмірі 100грн.
5. Просимо вас дбайливо ставитися до майна готелю, дотримуватися правил пожежної безпеки готелю. Залишаючи номер, будь ласка, закривайте вікна, крани в кімнаті гігієни, вимикайте світло та інші електроприлади. У разі пошкодження майна Готеля гість у                 повному обсязі компенсує його у відповідність з цінами прейскуранту Готелю.
6. Гості Готелю беруть до уваги і не заперечують проти використання на території Готелю системи відеоспостереження за винятком туалетних кімнат і особистих кімнат гостя.

   З метою забезпечення порядку та безпеки в готелі забороняється:

1. Палити в номерах, холах і приміщеннях готелю за винятком відведених місць.
2. Користуватися в номері електричними приладами за винятком дозволених до використання.
3.  Передавати стороннім особам ключі від номера.
4. Проносити на територію готелю і зберігати в номері матеріали і предмети, якi небезпечні для життя і здоров'я оточуючих.
5. Порушувати загальновизнані норми поведінки, в т.ч. перебувати на території готелю під дією наркотичних засобів та алкогольного сп'яніння.
6. Проявляти агресію або дії, які загрожують безпеці здоров'я або майна інших осіб.
7. Заподіювати шкоду майну готелю.
8. Розміщувати в номері гостей після 23:00 без оплати та реєстрації їх перебування в готелі.
9. Розміщувати в номерах домашніх тварин, без узгодження з адміністрацією готелю.

              Адміністратор має право відмовити в поселенні у випадках:
- у проживаючого відсутні документи, документи недійсні чи прострочені, є підозри на те, що документи фальшиві;
- відсутня оплата за номер у встановленому порядку й у необхідній сумі;
- у проживаючого неохайний, брудний зовнішній вигляд, він знаходиться в нетверезому стані, неадекватно, агресивно поводиться;
- проживаючий відмовляється дотримуватись внутрішніх правил проживання в Готелі (режим паління,паркування і т.д.);
- проживаючий внесений у список небажаних  відвідувачів (стоп - лист);
- в інших випадках, передбаченим законодавством України. У спірних випадках питання вирішує адміністрація.

   Споживач   зобов'язаний   дотримуватись   цих   Правил, внутрішніх правил проживання у готелі та правил пожежної безпеки.
   Якщо споживач    неодноразово   порушує   внутрішні   правила проживання у готелі,  що призводить  до  матеріальних  збитків,  а також  створює незручності для інших споживачів,  готель має право відмовити у поселенні або розірвати договір (здійснити виселення).

Бажаємо  Вам  приємного  відпочинку,

 

Адміністрація Готелю.


Project and promotion SiteTop10.Працює на © 2009 -2024